gårdagen finns fortfarande

Walla,
igår fick jag äntlich grilla majs! Det var på tiden, gottttttttt!  Ví var hemma hos Joanna. Det var Klurris, Jompa, Sarah Anke, Susi och Pimpen. Riktigt toppat lag. Vi grillade som sagt och sedan körde vi lite buzz och sing star. Jag förlorade alltid. Sov lite. Några åkte senare vidare till Bill&Bob. Några åkte hem och sov. Jag var en av de sistnämnda. Det var nog det bästa beslutet på länge. Skööööööööönt.

Eh, det är något som fattas. Kan inte sätta fingret på vad. Måste ta reda på det, innan jag går ut och in på mig själv. Jag blir deprimerad av en sak. Det finns för lite nya människor i Västerås att lära känna? Jag gillade tanken i Österreich att nästan alla människor jag mötte på gatorna mötte jag för första gången. Den känslan kan jag inte hämta här.

Well, jobb idag och imorgon 17-22. Likaså nästa helg. Cash. Behövs. Jag vill träna också, men jag har inga linser. Råkade såklart ta sönder min sista bara för att jag sa till mig själv "denna får du absolut inte ta sönder". Haha, men vad gör man?


Kommentarer
Postat av: sossla

haha tack då!

2009-05-02 @ 10:49:29
Postat av: L

haha wups, tyckte någon fattades

2009-05-02 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0