Stek

Jag pallar inte gå ut och steka än, så långttråååkigt ju, så jag skriver lite till. Min helg har varit rättså nice, väldigt lite sömn och väldigt mycket annat. I fredags fyllde grymma joanna 20. Jag jobbade till 19 så hann tyvärr inte förfesta i hennes hus, men joinade dem då de gled ner på stan istället. Det var en grym kväll, varmt, skönt och mycket folk på uteserveringar. Sommar! Men, dessa små igelkottar, även kallat mina vänner, de föredrog att dra en bowling nere på strike. Kändes som att gå ner i en tunnel mitt under dagsljus. Hyffsat ovärt! Men vi hade kul ändå, jag vann ju över alla..... tur det. Träffade även på en tysk, så hann briljera lite, haha önskar jag hade en tysk vän på heltid. Någon?

Efter strike drog vi vidare. Vi visste inte vart, lite omröstning hit, dit och tillbaka. Någon sa gratis inträde på silk. Jag drar hem, sa jag. Men alla studenter är ju på elba, sa någon annan. Då är det bara 91orna kvar? Haha, alex övertalade mig iaf... vi gick till silk. Oh ja, det var verkligen back in the days. Minns dagarna då det var askul där! Schlagerrummet, haha.. man träffade alla man kände. Fast jag kommer knappt ihåg när det var? När man precis fyllt 18 kanske? Tror inte jag varit där så många gånger ändå.. aldrig varit den där som går ut varje helg. Ser inget kul med det. Blev något chockad när vi såg en hel del 89or där. Är det alltid det? Vi stannde där i kanske 15 minuter, jag räknade ner, sen cyklade jag och Klaris hem till oss. Upp och jobba typ direkt dagen efter. Sjukt död. Jobbade till 17, hem och stressa igen för att hinna vara hos Hultan kl 19. Tror nästan jag hann. Där fanns många nya ansikten och några bekanta, typ Hanna Nässling och Amanda Lindvall. Johan Thalberg och Patrik Berglund hade hyrt Plurre för att de fyllt år. Ammies boy är Thalberg, så vi drog dit för en grillbuffé vid halv 9. Köttfyfan vad gott det var!!! Potatisgratäng, grillad majs, kött, kyckling, sallad.. åh. Sedan var det halva i baren, så det blev lite all in. Träffade Sarah Högback också!!! Gjorde verkligen min kväll, inte träffat den där glädjespridaren på 6 månader, minst? Träffade också Tijana och pratade aslänge om jobbet, haha om man engång kommer in på ämnet är det svårt att sluta. Skallver is the shit. Hann med lite dans, sen cyklade jag hem till hemdal igen, för att gå upp halv 8 igen på söndagen. Mådde svindåligt, men tänkte att fyra timmar kan vem som helst överleva. Fyra timmar blev nio timmar. Var tvungen att ställa upp för laget. Stog i spelet och sålde tårtor till alla morsdagsfirare.. plus elitloppet på ATG:n. ville allra helst spy på allt&alla bara. Åkte hem, däckade i soffan i 10 min, sedan skriver Jompa att hon snart kommer och hämtar upp mig. Vi åkte till Djäkne och chillade lite. Det var nice att träffa henne.

Bra helg! Med en negativ sak, som jag inte ska låta ta över allt annat. Nu: sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0