Thanky guys

Vi drog till blå månen igår. Jag, Lina, Mallan, Kim och Klurra. Det är jag väldigt glad för. Hade nog fallit ihop som ett jävla korthus annars. Lite otippat folk. Det är så det ska va. Extra nice att stöta på Mandy som är hemma från Barca. Den lille räven åker dock snart tillbaka igen. Skönt att vi hann dra en dans till Uggla. Även om det inte var Uggla. Träffade lille Carl och massa andra också som gjorde mig glad. Det var nice!

Alla drog åt olika håll, som alltid. Kvar hade jag Klara Ollsson. Jag har ingen aning om hur hon gör, men hon är fan helt jävla grym på att vara 100%ig, oavsett vad. En människa att se upp till, somfan. I nästa liv, då siktar jag på att bli som henne.

Dead meat today. Fastnade som alltid i bloggvärlden. 1000apor får mig alltid på bra humör. Ni får inte ha missat Alex och Calles videosar med Börje Salming? Haha, om ni gjort det, gör något åt saken! Speciellt den när de jagar honom. Den räddar liv. Nu satt jag och läste alla frågor Alex svarat på. Inte speciellt roande, men så dök denna fråga upp: Varför har gynekologer alltid fotriktiga sandaler?

Ha ha ha. Det MÅSTE vara du som skickat in den där Alexandra Sannemalm? Du har tjatat om fotriktiga skor sjukt länge. Kan inte finnas två människor i Sverige som använder det där jävla ordet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan var lina och malin också där? såg inte skymten av någon av dem :S

2008-10-26 @ 21:49:03
Postat av: Anonym

haha det var ju någon som hette den frågan på¨min msn!

2008-10-26 @ 22:11:18
Postat av: L

"någon" säger du, utveckla lite är du vänlig?

2008-10-27 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0