ett påsepack

studenten är om 4 dagar, men jag stressar ihjäl mig som aldrig förr redan nu. kanske för att morsan lämnar staden. hon drog precis till götet och anländer till v-ås igen onsdag natt. student på torsdag va? perfecto tajming morsis. hon är ju fixarnas fixare. farsan fattar nada. morsis har skrivit 11 lappar med rubriker och underrubriker om allt som ska göras.. och då har vi ändå catering och städerska. men farsan har ju dyslexi och är allmänt efter (en viss underdrift) så gud och alla hans medhjälpare måste finnas till hands om allt ska gå i lås. jag får nog ringa på babaji också.

morsan drog för cirkus 20 min sen och vi har redan hunnit talats vid 3 gånger. första gången skulle jag skriva dit ballonger på allt-som-ska-göras-och-köpas-lappen (under "övrigt" haha) och sista gången ringde hon om en färg som hon tyckte att jag skulle ha på tårna på studenten. stackars kvinna. hoppas hon överlever. för allas skull.

skulle solat på solarieöarna idag men alex svek. blev lite ledsen. men solade ute in da real sun istället en snabbis. kunde verkligen inte slappna av. hann somna och vakna 7 gånger. var gång jag vaknade var det av en mardröm. allt ifrån att jag totalt glömde bort hur jag skulle le på studentkorten till att jag hade glömt bort att jag skulle ta studenten. 


finns det någon som helst chans att jag kommer ta studenten med flaggan i topp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0