onsdag

jag drar ju som sagt till ungern imorn. jag har tänkt det i huvudet varje dag denna vecka, men det var först för 1 sek sedan som jag kom på det på riktigt. sjukt. jag har inte packat. inte tvättat. borde jag gjort det? fan jag måste åka ner till stan innan vi åker imorn och köpa en sporttop. det lär ju behövas? tur att ammie skrev en packlista i sin blogg. jag är inte så bra på sånt där. anna lurade mig också att det behövdes 300 om dagen där nere. eller hennes pappa hade sagt det. så jag växlade in 2500. men nu fick jag höra att alla bara skulle ta med sig 1000. sånt som händer en lorra som litar på andras ord. mennnnn vem kan då leva loppan medan ni andra får leva på bark och kåda där nere vavavava?

idag träffade jag min bästa hanna jansson för att ta farväl. usch. farväl är ju sorgliga. men det var fint med sallad och glarre i hamnen. västerås är fint ibland. ikväll var ett sådant tillfälle. stötte även på min andra familj, sannemalm´s och deras nyaste tillskott martin. nu drar hanna  till usa och stannar där 1-4 år. fast hon kommer ju hem till jul. thank god.

nej, nu ska jag gå och styra upp mitt liv. eller tja, packa i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Fia

Lotta.

Vi älskar dig också.

Kram

2008-07-30 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0