puss

jag hänger inte riktigt med. jag är bara på måndag, men almanackan visar tydligen torsdag. dagen idag har varit en av de hemskaste i mitt liv. vi skulle börja halv 10, men s/hivan hade gått o blitt sjuk. nästa lektion var 10 i 1. yes, där rök den sovmorgonen. men tappra som vi är tog vi oss i kragen och gjorde något nyttigt. eller inte. men vi slog ihjäl de där 3 timmarna och under tiden hann en smygvärk börja komma. den där jävla värken som grabbar befriats från. vafan då för? blir jävla lack när jag tänker på det. jag hade då väntat 3 timmar och 20 minuter på svenskan. men kunde bara ta mig igenom 30 min av den. bra lotta! resten är i princip svart. jag cyklade hem. hur jag nu bar mig åt. jag tog ipren. tror jag spydde och tjurade i några timmar innan jag somnade i några timmar. kl 17.00 när klockan ringde var jag i någon annan värld, men jag var fri. jalla för att käka o byta om innan träningen. men linda glömde hämta mig...  och mitt hår är gult. jag har hört många röster idag, men jag kan inte ha det såhär. imorgon får jag ta o ringa henne. fuck.

inte fan hjälper det att tycka synd om en själv heller.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gummsan, hoppas det är bra i lilla magen nu. Det kanske inte hjälper att tycka synd om sig själv, men det är OKEJ!! I längden blir det bra när man tyckt synd om sig själv ska du se!!!!!!! PUSS

2008-01-24 @ 19:22:34
Postat av: lotttt

hahah jafan jag hoppas det, imorn börjar jag kriga igen :)

2008-01-24 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0