Då kör vi

Hejhopp alla Schwedins,

jag hoppas ni alla mår bra? Jag gör faktiskt det och det var på tiden vill jag lova. Är dock lite trött då jag jobbat 11 timmar med 20 minuters lunch. Fast det är väl sånt man får ta i guess, speciellt i början. Allt, precis a l l t ska fixas inför säsongen. Det är precis som att hela hotellet stått stilla sedan förra säsongen tog slut. Idag skulle jag och Anja (svenska tjejen) städa i baren och där fanns ingrott fett som mina ögon aldrig någonsin skådat. Det var mig en vacker syn! Synd att jag inte tog en bild. Jag har blivit en hejjare på att städa, även om ni inte tror mig! (Du ska få dig din bild alex...lorra ala stubmädchen..) Jag tror gud straffar mig lite för att vi alltid haft städerska. Men lika bra att ta straffet nu, så vi inte har något otalt, han och jag.

Idag är det den 5e december och jag pratade nyss med mutti, hon berättade att det var fredag. Jag var helt säker på att det var torsdag. Konstiga dagar här borta. Det är en S:t Nicolaus-tradition här  i Tirolen idag då massa ungdomar klär ut sig mucho värre än på halloween. Haha, knäppa tyskar.. men vi ska i alla fall till centrum och kolla på dem, eller vad man nu gör. Ska bli nice.. och annorlunda. Jag måste skydda mig nu, men ville skriva när jag var lite mer på topp för engångs skull. Vad gör ni ikväll, blir det plurre? Hälsa!

Har inte blivit av att lägga ut bilder, men här kommer ett smakprov. Ps. Älska "veckans vässan", tack Pimpen. Älska alla som hör av sig, stöttar och finns med mig också, förresten. Ni är riktiga. Ich liebe er alla.

 

Kommentarer
Postat av: k

Ich liebe dich zu mein deutschen freund! Haha var det rätt? Jag tror fan tyska är något för mig. Låter ju fett läskigt när man svär på tyska, jag blir skiträdd fan. Minnena från Auschwitz gör sig påminda... Lär mig lite va! Över och ut/ Babaji m vänner

2008-12-06 @ 02:48:58
Postat av: A

ESPAÑOL ES UN LANGUA BIEN AS WELL!

ta och uppdatera bloggfan nu, skriv några mail och svara på mina smsiiii!!!!

2008-12-07 @ 15:54:05
Postat av: susi

miss u toooo baaabe:) jag hoppas du har det fett där nere nu, att det blivit bättre:)vi hörs snart hoppas jag! PUSS

2008-12-08 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0