jag vet att du hör och ser

jag känner mig blåst. det är inte många av mina närmsta vänner som äger en blogg, så det var till en stor lycka när suzzi skaffade sig en. jag bestämde mig genast för att leka smartskaft och la på engång in hennes blogg under mina favoriter, under rubriken bloggar. fick en typ av välbefinnande igen. ni vet som bara jag kan få. eller juste, det vet ni ju inte. jaja- jag har gått in på "sannas blogg" under mina välsorterade favoriter ett x antal gånger. varje gång har dock lett till en besvikelse.. och det visade sig att denna besvikelsebubbla skulle växa allt mer.. i början gick jag in rätt ofta, men eftersom hon ALDRIG hade uppdaterat sluta jag i princip gå in där. mitt välbefinnande gick över till en rena-rama-rolf-besvikelse (fan vad jag saknar rena rama rolf!!! finns den att hyra?) egentligen hade jag inte förväntat mig särskilt mycket  av min vän sossla, hon blev faktiskt övertalad om att skaffa blogg.. men ändå fanns tanken "värt att ha en blogg med ett inlägg"
okey, nu har ni alla som läst detta lärt känna en av mina brister. jag kan inte sammanfatta händelser i skrift. that´s a big problem. jag lider fan. jag skriver för mycket. men det är kul. och det är ju min blogg. så jag tar tillbaka problemet. problem existerar inte i min blogg. nåväl- till ämnet.. under ett samtal med alex idag pratade hon sådär i förbifarten att sossla (kärt barn har många namn) minnsan är en riktigt bra uppdaterade. jag kände mig blåst. jag behövde inte ens fundera. det är jag rätt stolt över faktiskt. jag insåg på engång mitt misstag. FUCK! vilken jävla dundertabbe, jag hade sparat adressen till hennes  första inlägg under favoriten, därav syntes inte de uppdaterade.. så när jag nu insåg mitt misstag väntade cirkus 20 inlägg. bravo lorra! det får du nog dagens för faktiskt.

jag vägrar kolla på desperate housewifes. jag vägrar fastna i det träsket. jag är stark. någon mer som vill joina  vågra-vägra-desperate-housewifes-klubben? orka vara som alla andra. tacka vet jag bonde söker fru.

Speciellt tillgänat alex: du vet det gäller att ha struktur på sin vardag. som jag har. jag vet att jag är lite av en förebild för dig. här följer min lista över viktiga saker att göra.

  • Ta reda på om rena rama rolf finns på video
  • Kolla på sällskapsresan
  • Läsa lite bög-psykologi
  • Hålla mitt löfte om att busa med emma på fredag.
  • Ändra min länk till sosslas blogg
  • Träna på att sluta skratta åt folk som ramlar


det var nog allt
TJARÅ

       


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHHA JAG DÖR PÅ RIKTIGT HAHA, *andas* gahahha, jag älskar dina bloggar lotta, helt enkelt bäzt

2007-09-18 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0