SCOTTY DOESN´T KNOW

sitter här och lyssnar på hell song och still waiting. massa minnen från giddetiden. spelar ingen roll hur kass en låt är, har man bra minnen till den- då är den för jävla bra ju! lyckorus.

So am I still waiting
For this world to stop hating
Can't find a good reason
Can't find hope to believe in

haha alltså jag kan inte sluta skratta åt människor. som inte är som mig. jag är ju knäppast. men det spelar ingen roll, för för mig är det normalt. som det här.

lotta säger:

hitta du någe på stan eller

Yes I saw you were blinded and I knew I had won säger:

nja, åkte hem för hela mitt hår blev aselektrisk haha, såg inte ett skit

Yes I saw you were blinded and I knew I had won säger:

ska ner igen om ett tag


haha finns inte i min värld. inte ens i nästa eller nästnästa värld. åka hem för att man har elektriskt hår? det där kallar jag bögfasoner. tur att anonym inte läser min blogg.

jag vill inte plugga psykologi. jag vill bara kolla på film med alex. och busa med satan. det är precis vad jag vill göra.


din lilla lus. orka lusa såsom du gör! dags att kliva ur garderoben babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0