en bock för det och en bock för julen

uppe i ottan och städade idag. två s k inredningsexperter skulle komma hem till oss och ge lite tips och råd.. haha typiskt mutti. hon var ganska så lyrisk och nöjd när de lämnat. då är jag nöjd.

provade ut brills på stan innan jag o emmsi drog en friskis. grymt tråkigt pass. seeeedan storhandlade vi inför nyår.. det var ruligt och ansvarsfullt av oss tycker jag allt. nu har jag hunnit sola också. luktar sådär jättegott man bara kan göra när man solat. mmmmmmmumma på mackan, vill jag lova!

skulle lämna tillbaka en film 4 månader försent idag. det jobbiga va att det var i emmas namn och det var jag som hade glömt lämna den... hade dragit ut på det ett tag.. kunde ju tänka mig vad som väntade. jag lämnade tillbaka fodralet i rättan tid.. men råkade hitta filmen för nån vecka sedan. idag tog jag mig kragen och sa som det va (eller en halv-sanningsversion iaf). han kunde inte hitta att den saknades någonstans. otur. så jag fick.. behålla den på något konstigt vänster? den är dock sämst. lite synd. slipper iaf oroa mig för att lilla emma har en växlanade skuld nu. alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0