Det vore nice

Eeeeeeeeh glädjeruset håller fanimej i sig!

Idag har jag försökt lära mig spelet coopan, med en viss framgång, och tränat fussball. Det gick t o m bättre än väntat, all bollkänsla är inte helt bortblåst. Wei. Saknade dock alla gamla fotbollsnissar.. som spelade under VIK F-89 tiden (oslagbara tiden) och vissa som hunnit sluta sen jag åkte till Österrike. Typ Hultan. Fyfan vilken saknad själ. Glömmer dig aldrig. Fast du är ju inte död direkt! Se till att kirra ledar-friskis-testet så ska jag fasen vara din trognaste kund(?). Eeeh, jag sen fick jag igenom min drömsemester idag. Sjukt jävla lycklig för det. Först blir det Peacan och sedan en veckas chill ensam hemmaaaa. Vila på riktigt. Minns inte när jag gjorde det sist? Och sist en dag till Stockholm för att stötta kära mormor Ulla-Britt Persson då hon ska ställa upp i "Vem vet mest". Haha, det kan bli kul.

Blä. Orkar inte jobba 8.45-17 imorn. Orkar ännu mindre jobba 8.45-14 och 17-22 på lördag. Men. Vi gör allt. Allt för Norge.

Hila i Götzens. Jag tänker fan på dig! Hur klarar du dig utan oss? Du låter väl dem inte köra över dig? Nej, det skulle du aldrig göra ju. Haha, skönare tant får man leta efter. Ska kirra en bild mycket snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0