VAR SÖKER MAN DISPENS FÖR KLONING?

gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. hann inte plugga ett jota innan jag var tvungen att bege mig till coopan. när jag kom dit anade jag oråd då jag fick syn på alkohol och 10 uppdressade kollegor. kim blev minst lika förvånad. vi hade båda räknat med att åka till sthlm för att lyssna på några coopsnubbar och måns zelmerlöw för att sedan vara tillbaka i vässan vid 8-snåret. eftersom vi båda verkligen behövde plugga så var vi bara inställda på det. men nej, vi fick reda på att det vankades partaj efter månsis och vi beräknades vara hemma vid 1. jiha. det är jobbigt att bli förvånad. till det sämre alltså. visst, det hade varit kul om man hade haft ro i kropp och själ och kunnat andats ut. det värsta jag vet är att inte göra någonting när jag har tusen grejer att göra. precis så var det. sitta still och lyssna en föreläsare jag glömt namnet på och k ä m p a  mot ögonlocken som tycktes falla ihop varje sekund. sedan var det buffé och maten var inte riktigt något att hurra för. jag hade verkligen kunnat varit utan det där. men det är inget att göra åt nu........fast så har jag svårt att tänka också. det är kul att göra nåt med jobbet... men ja... jag kände mig som världens mest ineffektiva människa. och idag har jag ännu mer plugg, eftersom jag inte hann något igår. men vi var tvungna att jobba över i skolan och nu måste jag sticka och jobba. så det blev visst inget idag heller. jag mår inge bra. årsredovisningen ska vi sätta ihop imorn. jag har inte börjat på min del, känns sin inte som att det är rätt tillfälle för bra fatansi 23.00 efter jobbet idag heller? damn. missar även match mot BK idag. hade sett fram emot den matchen. nästa vecka lär jag även missa VLT-cup match mot Arboga eftersom vi har så svinigt mycket i skolan. micke och reijo är mucho besvikna på mig. jag har tråkigt ut er i flera minuter nu. im so sorry. var tvungen att skriva av mig. vet dock inte om det blev så mycket bättre. för nu ska jag åka och jobba. och känna stressen sprängas i min kropp medan jag ska ta världsrekord i att le mot vareiga människa.

VART SÖKER MAN DISPENS FÖR KLONING?

/stressman

Kommentarer
Postat av: Kissie

Hej!
Min pappa sa att man faktiskt kan söka dispens på www.kloning.se.

Lycka till!
/KIZZI

2008-05-07 @ 22:17:49
URL: http://kissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0