lök

for the moment är jag lite lycklig!

igår drog jag och mutti till stockholm. operation-finding-studentdress.. som sagt. och det sjukaste är att: jag gjorde det! sista chansen också... då var glädjetårar och champagne ett faktum!! som mama sa "dåååå var det värt 300 spänn taxi".  det var det minsta det var värt. jag tackar babaji och alla som fanns vid min sida. ÄNTLISCH! jag hittade även klänning till kvällen. det känns konstigt. jag brukar aldrig ha tur med sånt här. när jag kom hem testade jag den med mössa och allt och kände denna känsla för första gången- STUDENTEN ÄR NÄRA!! lite lovely. tack mammsen för att du är var allmänt oegotisktisk, tog ledigt från jobbet und so weiter. du vet ju att du är bra.

måste städa vidare... idag blir det friskis medel 90 (löööök) och jobb! jiha

Kommentarer
Postat av: amandosh

fan congrats!! fan vad skönt det måste kännas! var hittade du dem?
måste fan också hitta en till nighten nu omg.. panik

2008-05-03 @ 12:05:19
Postat av: L8

skoja inte..... en 10000 kg sten föll!! :D den på dagen på tjallamalla och den på kvällen på warehouse! men du det är ju lättare att hitta till kvällen så det fixar sig!!

2008-05-03 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0