bonus på kortet

utklädnadsshowen igår var GRYM!!! vi var svinbra. de där 3 minuterna kändes som 1 sek. efter att ha ägt carlforsskas scen kilade vi vidare mot nya äventyr. bland annat fick västerås äran att se oss utföra vårat softa nummer på sigmascenen, utanför ryns, h&m och i vasaparken. charlotte perrelli gånger 30. en dag jag sent kommer glömma. tack.


mot kvällen träffades 10 brudds från klassen för att softa i vasis innan vi skulle inta plurre. var dock bara 6 stycken som joinade kroglivet, saknade bellsan och mallan, meeen det var grymt ändå. bäst igår var att jag hookade upp soffan vestling som är den mest saknade vessla jag vet. nästbäst var att soffan visade mig till governor andy. han fick äran att skriva en liten signatur. lyckost andy.


idag syns solen, men jag har inte riktigt tid för sådana där rastlösligheter så jag drog en sol med katten på solstudion istället. kanske får jag hudcancer imorn. kanske inte.

INGA A, INGA B- VI ÄR STORA CASPER3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0