slut på påsklivet

sjuuukt hur lover svischar förbi som en löpeld. det är bara måndag, alltså 1 vecka kvar tills skolan börjar  (eller iofs, snart tisdag). men ändå är jag svinstressad! haha jag har lite svårt att coola down. jag var dum nog o skrev en lista med allt jag vill hinna med. den som hinner med allt som står på mina 2 listor (1 räckte inte) måste vara gud själv. bra med höga mål...... not. självklart tog jag även 3 extra jobbtider också- varför göra det lätt för sig?

jag ser fram emot onsdag massa just nu! sofia vestling har jag saknat i flera år nu. vi har gått från att ha sett varandra varje dag till att bara möta varandra i korridoren. i really hate it. det suger. meeen på onsdag då jävlar blir det reunion. och hanna jansson ska även hon medverka, nästan lika saknad hon! vi två har dock varit lite bättre det där med att träffas. 

jag kommer sakna påsken kom jag på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0