jag sa det funkar aaah

vad är det som gör att skolan gör en så trött? det vett hutt alltså. verkligen nåt att fundera på. skolmiljön, att man går upp i ottan, för lite som händer, för mycket information eller helt enkelt en salig blandning som gör mig så sjukt jävla uttråkad? ögonlocken faller så fort jag sätter första steget i närheten av carlforsska gymnasiet. jag hoppas dock på att halvåret som kommer ska återgälda alla dåliga minnen. fast jag har iofs några busiga från ettan. men studenten och allt som hör till, det kan bara bli sjukligt sjukligt kul? efter det börjar livet. jag har alltid varit rädd för att möta den på något vis. nästintill fruktat det. konstigt nog. för det kan ju bara bli underbart. har jag insett nu. jag är så jävla säker nu. fan vad jag ska välkomna friheten med öppna armar. och fan vad mycket jag ska hinna med mycket. vet inte vart jag ska börja..... wie det om nåt gör mig taggad... till att fortsätta med den här sablans rättskunskapen. få den överstökat. ett till prov i mängden som bara måste blir gjorda. kanske inte idag, kasnke inte imorgon men vet jag att dagen kommer då jag kommer tacka mig själv så jävla hårt för att jag krigat så mycket!

allt för att komma till den där sköna stunden då allt slit varit värt det man får uppleva just då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0