inte mer än så

svinbra dag för att vara väldigt jättekorrekt. provet gick rätt bra. fast när jag säger så brukar det alltid innebära det motsatta. men jag kan ju inte ljuga. efter provet fick vi reda på att den andra och sista lektionen inte skulle bli av. SYND. hyffsat soft! jag drog några bira med några s k kamrater och drog sedan vidare till polishuset. det var dags för den dagliga kontrollen om jag var ren.

det kändes lite så. nästan lite busigt. fast jag skulle ju bara fixa pass. fick dock se några skummisar och en förtvivlad man som blir trakasserad av sin granne. fick även på pränt ännu engång vilken nedrans betydelse språket har. men det orkar jag inte gräva djupare i idag. ni har mumsbitar att vänta, med andra ord!

det bästa av allt: sedan drog jag hem. sov i 2 timmar. sjukligt sjukligt underbart. vad är det för underbart med att sova egentligen? njutning ggr max. undra om alla känner så? det kasnke finns de som blir jätteuttråkade av att sova. im not one of them, hallelujah! eller iofs... man skulle ju vara jävlans effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0