ibland får man vara bög

idag var det tänkt att jag skulle klippa&färga rishögen till hår jag har där uppe. det var verkligen på tiden. 2,5 timmar och 1400 spänn senare var jag klar. och ännu fulare. det är hemskt hur jävla fult håret är. tänk er en röd grund med gula slingor. jättefint ju. syrianska inspirerat? vilket sammanträffande att frisören är syrian.

fast hon är grym vad jag har hört av flera personer, oberoende av varandra. samma gamla vanliga lorra-tur är vad det rör sig om, med andra ord. så jättemycket ser jag fram emot att gå till skolfan med ny skallefärg. alla ser att det är ny färg. alla ser att det var finare tidigare. alla undrar varför någon färgar fulare. men nu ska jag sluta med mina bögfasoner. lite fult hår har väl ingen dött av? men 1400 hade jag kunnat gå på bio 16,5 ggr för.

jag saknar min gamla vanliga rishög.




jag tackar dock babaji och lite svenska landslaget för att ni vann mot spanien. det fick mig att känna livsglädje igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0