pang

skjut mig. fort.


hatar den här veckan. hatar den här dagen. hatar morgondagen.
fan jag känner inte igen mig själv. jag hatar att jag har så höga krav på mig själv, men det finns inget jag kan göra. äckelmatteprov på torsdag. om jag skulle vara mattelärare skulle jag aldrig i hela mitt liv göra ett prov på en hel 100-poängs kurs. möjligtvis om eleverna va odrägliga. men vi är ju underbara. jag har kanske pluggat 100 timmar, men inte fan är jag klokare. jag skulle behöva 500 till. sådan slowlearner är jag. men då skulle jag nog fatta precis allt också. precis som alltid när det gäller mig- allt eller inget. att smutta på en cider på harry´s är inget för mig (alex är nog den enda som förstår. men det gör inget). jag skulle kunna sticka en kniv i mig själv om jag inte lyckas få vg på matteprovet. på riktigt faktiskt. jag måste måste måste. och jag måste få mvg på internationella ekonomiprovet på fredag. kraven går inte att sänkas. och jag sviker företaget för jävla karibien på lördag. mycket bra medlem lorrra. brabrabra! det är slut på alla mellanting nu. jag klarar inte av att lyckas halvdant engång till. är det meningen att man ska behöva skolka för att kunna plugga? det känns typ som min enda utväg. men vad ska jag skolka ifrån. alltid missar man nåt viktigt. tänkte svika harryboy imorogn, men då följer amanda med i fallet eftersom vi har grupparbete. har jag sagt att jag verkligen hatar den här veckan? imorgon ska vi snacka om vårt företag för italienare också. kuljul att jag lotta skandal inte ens kan säga hej eller hejdå på engelska. det känns lite bättre nu. bara jättelite. jag skulle kunna markera och radera denna text. men det skulle inte kännas lika skönt. bara att hoppas på att det endast är katter som läser den.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej kära du!

Har några saker jag vill säga:
1. Du var superduktig idag på engelskan (tro inget annat, snälla, du kan tala engelska!)
2. Du behöver inte känna dåligt samvete för att du drar till cariiibia! (Lovar att vi inte ska ligga på latsidan på sportloveet!)
3. Ta det lugnt och skönt på din semester, tänk inte för mycket på oss! Du är värd detta!
4. Tack för att du lärde mig innebörden av 'essä' och 'allena' (jag vet att harry sade det, men du frågade) Sjävlklart ska jag börja använda mig utav dessa ord!!

Puss och kram Din vän Din kamrat
Mand-i

2008-02-19 @ 18:42:32
Postat av: lorriskorris

hahaha du är ju för skön bruden! thanks thanks :)

2008-02-19 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0