scotty doesnt know

och så var det redan lördag. jag gillar inte riktigt den där snabba övergången mellan fredag kväll och lördag morgon. på lördagen har man inte samma jag-har-hela-helgen-framför-mig-känsla. snarare lite fan-nu-måste-jag-sätta-igång-och-göra-något-nyttigt-innan-även-denna-helg-är-förbi-känsla.

denna helg ska jag spendera ganska mycket hemma. jag ska försöka att få ett arbete överstökat och en planera en redovisning är det tänkt. minst. sedan ska jag även hinna med att spela 2 matcher och passa morfar. det kommer nog gå bra. idag har vi marre i e-tuna mot hällbybrunn. det är så grymt skönt att lira mot lag som man inte vet någonting om innan. annars är det samma gamla vanliga lag i serien som man skulle kunna lira mot och blunda samtidigt. man vet vilka som kan åstadkomma något med en boll, vilka som kan springa och vilka de har till pojkvänner. nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0