sådeså

idaaaaaaaag är en bra dag!

jag somnade tidigt för att ta vara på denna dag. dessa planer sprack dock, då jag vaknade 13.00. jag har aldrig någonsin sovit 13 timmar förut. jag var helt snurrig när jag vaknade. men nu är jag piggelin. nu på engång ska jag ta tag i religionsarbetet, katolicismen. tur att det är intressant i alla fall. jag har alltid gillat religion. jag blev überlycklig då jag fick mvg på förra provet, så nu måste jag fortsätta hålla denna trend vid liv. om jag har tur kanske det gynnar sig på betygspappret.

jag och alex åker till tammefan till LONDON på LÖRDAG. sjukt snabbt har det gått och jag har inte hunnit kolla någonting om vart man ska shoppa eller så. men vi får väl skriva ut en snabbguide och läsa på planet annars, eftersom tiden är hyffsat knapp. det var igår jag på riktigt kom på att vi faktiskt åker och fick ett litet lyckorus. wiho shoppa loppan av oss i hope! vi åker lördag eftermiddag och kommer hem tisdag sent. religionsarbetet ska vara inne på tisdag, vilket betyder att jag måste lämna in det på fredag. och organisation och ledarskaps prov dagen efter. shittans. men det löser sig. har ju lärt mig tekniken av att plugga till 2.00, sova 3,5 timmar och upp och plugga igen. det gick ju rätt bra.

nej nu borde jag sätta igång. alltid svårt att just börja. finns ju tusen ställen att hitta fakta på och tar rätt lång tid, i alla fall för mig, att få en övergripande syn över all fakta. därför tänkte jag börja precis nu. som jag sagt några gånger......

kvällen ikväll ska jag dela med älliehoe, one three hill, jordgubbar, ben&jerry, mörkchoklad och pretty women. tror inte en kväll kan bli bättre!!

då kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0