LONDON CALLING

...en soft fredag var vad jag hade förväntat mig. men icke picke nicke. jag och bellsis sysslade med årsredovisningen i några timmar. sedan vankades det lunch osv med jompa. tiden flög förbi och murran ringde och frågade om jag ville hänka buffé på bellmans och det kunde jag ju inte heller missa. trodde klockan var cirkus 3, när den var halv 5. jiho, hatar att bli blåst på tiden! nåååväl jag bröt ihop och kom igen med en loka utanför pressbyrån med ammie och anna. haha roligast idag: en tant (rätt fin av sig) kom och gick och hankla plötsligt till REJÄLT på ett glasspapper. jag var dödstrött och kunde absolut verkligen inte inte hålla mig. anna: OJ!!! hahaha stackars lilla tant vrickade (kanske) foten medan vi fick vår skrattdos för dagen...... nejdå. jag tror nog hon klarade sig.... haha. det var kul.

alex tycker jag är tråkig och mogen. so kaen det goe. men jag måste lyssna på min kropp som säger stopp stopp innan du doer. idag valde jag att lyssna på kroppen istället för på alex. av erfarenhet vet jag att det brukar bli bäst så. jag vet hur mycket jag missar ikväll. governor andy och kapten röd. det suger mycket. men jag vet också att jag tog det bästa beslutet. det känns bra. lite ovanligt för att vara mig. ska packa, kolla upp vad man gör i london egentligen, checka in online och sova tonight.


jo.........för jag sticker ju visst till london imöra. DEN NI!


Kommentarer
Postat av: AmAnDa

FAN FÖR DIG!!! VILL OCKSÅ VARA I LONDON!!! HOPPAS NI HAR ROLIGT I ALLA FALL!!!

2008-04-27 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0