KRYDDPEPPAR IS THE SHIT

idag har det varit en bra dag. bra för att vara en tisdag. jag har gått runt hela staden tror jag förresten. det började med att jag vandrade till die schule vid 2. efter halva vägen fick jag dock reda på att svenskan var inställd. pga att han inte hade så mycket att säga....... men det gjorde mig inget. jag svor lite sen var det över och jag traskade vidare ner på stan och fick 2 måsten-göran överstökade. kändes bra. sedan hämtade farsis opp mig och vi åkte till ica haga och konsum stjärnan. hade paket att hämta ut på både ställena. seeen åkte vi hem och gjorde mucho god mat, lax med grillade grönsaker! med jordgubbar och kryddpeppar till efterrätt. åh. jag blev glad nu igen bara vid tanken. den lilla nissen inom mig skriker att jag måste sprida vidare kryddpeppar-på-jordgubbar-receptet till alla jag känner och massa fler. jag har redan börjat, men efter att verkligen ha fått det på pränt här i bloggen känner jag mig ännu ett steg i rätt riktning. så: KRYPPEPPAR PÅ JORDGUBBAR IS THE SHIT! haha jag älskar att skriva ingenting. det finns nog inget bättre. imorgon har vi svenska skriftliga nationella och jag hoppas man får skriva typ en novell eller nåt annat soft! men det är lite jobbigt att de ska höja pressen på oss med v-åshallen, why? jaja. sen efter jordgubbarna drog jag och alex en prommis lite överallt. men min energi försvann jättejättensnabbt. vi blev tvungna att vila och låtsas vänta på bussen i en busskur. sedan traskade vi vidare. jag drog en solning och alex drog ett tårt-kalas. moaha. jag vann. på vägen hem ringde jag sossla och det va jättenice att få snacka lite med henne. hon är riktigt söt den tösen, vill jag lova. nuuuuu ska jag dra en vattenmelon och spela våghals med bonaqua&mig själv.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0