bättre bra bäst

jag vägrar släppa taget om denna helg. vägrar inse att den lider mot sitt slut. jag behöver en till helg mer än någonsin!

jag har lite ångest för att jag bara klarade av arbetet. jag måste bli effektivare. men jag har hunnit med en hel del grejor iaf. bland annat har jag sökt en kurs till högskolan, skickat ett engelskt mejl till vårt hotell i london (fast alex skrev det..) och kanske hittat en tänkbar modell till studentklänning. igår kom jag på att mutti fyller år imorgon också. fan nu har jag glömt hur mycket. hon är född 55. vad blir det? nej jag orkar verkligen inte. det kan jag räkna ut på religionen imorn istället. hursomhelst så kom jag på igår att jag inte vet vad jag ska ge. jag kom på 1 alternativ, men det sprack. bra planering lotta. jaja, det är ju en dag imorgon också.. kasnke får fundera ut present på religionen också.

en sak till. det här låter antagligen inte bra. men idag kom jag till insikt hur fult surabor snackar. och svinsura är dom också! hujjanemej. hoppas ingen surabo läser det här. så jag får en surabo efter mig. det vore ju lite jobbigt. och amanda: please lura mig inte att du är en surabo genom att skicka en kommentar. tack på förhand! haha ps jag saknar din blogg!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA!!! Vadå, brukar jag göra sånt elle? Jag har ju nytt namn nu, så ju är jag värsta ebba von sydow med bloggandet alltså. Hoppas jag iaf får 2 läsare, du och Kenneth!! wohow!! har bytt namn på bloggen, tyckte det passade bättre.

VÄL MÖTT

2008-04-14 @ 00:39:02
URL: http://psykamanda.blogspot.com
Postat av: Anonym

JIHA

2008-04-14 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0