lalala

fan vad arg jag blir på blogg.se. jag hade skrivit ett jättelångt inlägg, men gick ifrån för att alex kom och sedan när jag skrev klart inlägget hade jag tydligen varit inne för länge- så det blev inte sparat, bara försvann sådär i tomma intet? fan så arg jag blir. värsta poetiskt hade jag skrivit, om hösten och te. inte alls för att överdriva. fuck off blogg.se säger jag bara!

eller nej, bloggen ska inte få förstöra det jag ville skriva inte. ska tusan göra det igen. inte för att det kommer bli samma sak. men bara för att bloggen inte ska vinna.
men det får ske en annan dag. kanske i mitt nästa liv. fan jag missade bonde söker fru reprisen också. fan igen.
back to work,
sorry för den negativa stämningen som just nu råder här. lovar att jag ska återgälda er inom en snar framtid. varför låtsas jag att jag har läsare när jag vet att det bara är alex och sossla som läser förresten? äsch det är ju min blogg! det sägs ju att framgångsreceptet är att tro på det man gör..

tschüss så länge!

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA, jag har vart med om exakt same thing honey ;) äsch jag är en trogen läsare iaf, räcker inte det..............?

2007-10-21 @ 19:56:18
Postat av: lorra

klart det räcker för mig:D

2007-10-22 @ 14:26:29
Postat av: sanna

bra;)

2007-10-22 @ 16:59:58
Postat av: mandiii

men lotta, du glömde mig! Jag är en trogen läsare!

2007-10-22 @ 18:16:04
Postat av: lorra

ååh det visste jag ju inte, att du fortfarande va det! men vad ruuligt då har jag 3, jiha:D

2007-10-22 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0