tiden går

Det var länge sen sist. mycket har hänt; valborg, avslutning, student, flera 18-års födelsedagar och midsommar. tider går snabbt nuförtiden. gymnasietiden har verkligen flygit förbi, woooooong så var 2an avklarad. grymt jättemegaskönt, men ändå.. paniken för vad som ska hända efter gymnasietiden kommer lite lagomt krypande. nej, nu bestämde jag mig just för att inte tänka på det där, det får bli som det blir. jag ska göra det jag känner för och det jag tror kan ge mig något vettigt inför framtiden. typ tjäna storkovan på coopan (hehe). det finns hursomhelst mycket som lockar. justnu är aupair i usa ett hett kort. det enda som krävs är en hel del mod jag behöver plocka fram. sitter rätt långt inne.. men man lever bara engång. jag tror aldrig man kan intala sig själv det för många gånger. inte jag iaf..

jobb igår, idag, onsdag, torsdag, fredag o lördag. köttköttkött med jobb- men det behöver jag, eller aa pengarna iaf! snart är 15 juli här och gothia. även om jag varit mer taggad än jag är nu kan gothia aldrig bli tråkigt. åker med sjukt bra gäng så jag måste skärpa mig. sluta tänka på allt som hänt o borde ha hänt. det får vi ta efter..
sedan dröjer det inte länge förrän 21 juli är här och det är dags att pallra sig hem från götet. tvätta, sova, vila o allmänt ladda upp för 2 veckors parrrrty. 24 juli drar vi till bulgarien, rätt soft. trist dock att halva v-ås ska dit, men vad gör man.... alla vill dit vi ska :) haha vi kommer rooocka!

tjuuuuuuuuu så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0