du finns ju

ännu en skante-klaga-helg. innehöll både mys och blä. för mycket jobb, men lönen klagar jag inte på. i fredags blev det först fördrink at lina, sedan finmiddag, karaoke på strikan och sist plurre. kan sammanfattas som en stark 6a, möjligen svag 7a. jobbet dagen efter satt i ryggmärgen och hindrade den där höga 10an att ens skymta fram. men det kunde dock inte bli bättre med de förutsättningarna- snyggaste bruddsen på hela balen kom in på plurre. det var ett jävla fint ögonblick när ni gled in där vill jag lova. kanske det snyggaste jag någonsin sett.

jobbet ikvällan var lite trist. ibland kommer det fina själar som lyser upp ens dag. idag kom ingen sådan. lite för mycket av stressiga dags-att-handla-julskinkan-oj-vad-det-sved-i-plånboken-svenssons. men när jag cyklade hem fick jag mig jävla gott skratt. kanske som kompensation på allt jag inte fått utlopp för på jobbet. men satan always in my hearrt <3 huhuhu

sista rycket innan det tydligen ska bli jul. ska bli sjukligt nice.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0