pappa jag vill ha en italienare

ITALY

rätt fint, inte som jag tänkt mig. typiskt mig att ha fördomar, men går det att låta bli? jag blev i varje fall positivt överraskad = något bra?
trodde att pastan i italien var överskattad, fick dock på pränt att så var icke fallet, pastan är däremot underskattad!
helt jävla lovely.
ätit så det räcker för ett x antal månader/år nu på köpet. skönt, slipper man det på ett tag! ett problem ur världen..

blev dock besviken på operation shopping, italien är väl ändå ett modeland? (bara av att nämna ett ord som "modeland" känner jag mig som en "dagens-outfit-bloggare", fandå!) nåväl, gucci prada och armani passar inte allas plånböcker, rentav ingen normals. förstår inte vad de tänkt att vanliga svenssons/italianos ska bära för tygstycken? jaa.. förutom loppiskläder då.
skärpning på den punkten. zara och h&m börjar bli lite tjatigt.. kul för dom som säljer som smör iaf.
kanske skulle man starta en grym kedja där nere. skulle kunna leva loppan med gucci prada och armani.. haha nej en sån ska jag aldrig bli. men rik, det ska jag bli! spelar ingen större roll how, men jag ska ska ska. om det så är det sista jag blir.

well.. det var italien

har mycket att skriva av mig. men det får vänta. sömnbehovet tog över, han vannnnnn


Kommentarer
Postat av: suuuuuuuuuusie

hahaahha, jag är så glad att du är bäääck för nu kan jag läsa dina ruuuliga blogggar hihi. Har väntat typ hur länge som heeelst på att få läsa.

2007-04-09 @ 12:31:30
Postat av: Lorra

haha du är min trognaste (och kanske ende, haha) läsare, jag ska försöka att inte göra dig besviken! :D

2007-04-11 @ 11:10:31
Postat av: sääännniie

bra, jag litar på dej ;)

2007-07-11 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0