Hajtand

Läste precis igenom lite gamla inlägg och började återigen sakna skrivandet lite. Om jag hade en fin blogg som jag gillade skulle jag skriva varje dag. Nu tar det emot, att skriva på ett fult klotterplank liksom. Men det intresserar mig inte för fem öre att ta reda på hur man fixar en "header" osv. Jag har väl gjort något tappert försök ett fåtal gånger, men lagt ned ganska snabbt. Så nu funderar jag på vad som är viktigast. Skjuter upp det lite till, som alltid.

I fredags hade vi personalfest. Coopianer vet hur man festar. Det var askul faktiskt. Började med två-rätters på Varda. Vi hade övervåningen för oss själva och hade allmänt trevligt. Jag åt hälleflundra. Lite otippat, men ångrar inte mitt val. Sedan begav vi oss till Strike för lite bowling. Fortfarande besviken på mig själv. Haha, inte en enda strike. Blir så ledsen!! Tävlingsmänniska som man är. Tyvärr. Jag undrar lite hur det känns att "bowla och ha kul" haha, utan att tänka på resultatet. Lär nog aldrig få reda på det. Efter ett snabbt besök på Å gick vi senare till BMB och dansade som aldrig förr. Nästan alla följde med och stämningen var på topp.

I söndags började jag 8.40, mindre roligt. Dock skulle jag bara jobba till 13, så i vetskap om att snart få åka hem och däcka i sängen igen tog jag mig till Coopan. När passet var avklarade väntade ett sms från min gamla fotbollstränare. "Hej kämpen, vi behöver dig ikväll. Kan du??" Jag var säker på att hela var ett missförstånd, tills jag såg att även Sushi skickat sms "har Micke smsat dig?". Haha det var på riktigt. Jag och Sanna spelade vår första fotbollsmatch på flera år. Igår kunde jag inte gå. Idag är det ännu värre. Tog mig ändå till gymmade och körde i drygt en timme. Rätt stolt. Men smärta och åter smärta. I magen, i benen, vaderna, ljumskarna.. t o m armarna! Hur otränade på en skala var vi innan?

Kanske kanske kanske tar upp fotbollen, lite på skoj sådär, igen. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0