some say loooooove

Testa och sjöng den ditt allra allra finaste. Haha jag och Alex brukar ha tävlingar. Jag vinner alltid.

Självklart väckte byggjobbarna (och Alex) mig imorse klockan 7.00. Kom upp och mamma sa "Bra, Lotta, du börjar bli vuxen!". Låtsades att så var fallet. Skön känsla att jag blivit så sjukt mogen att jag inte behöver 9 timmars sömn längre, att det räcker med en 6-7. Fyfan vad soft det vore! Slippa vara död som ett lik en hel dag bara för att jag inte sovit 9-10 timmar.

Nu ska jag ut på en morgonprommis i det fina höstvädret. För det är väl höst nu? Senare blir det teoriplugg och lite stan för att kirra prelle till Linny och ikväller hem till henne och fira som aldrig förr. Kom på en sak igår, snart fyller jag 20 feta! Shit, undra hur jag ska fira saken. Blir nog skumgummigropen. Haha, det vore soft?

Åh nej. Jag vill inte fylla 20. När man väl börjat på 20-talet bär det bara av uppåt? Fast 19 suger ju rätt rejält. Kan tänka mig att stanna på 20. Så får det bli.

xoxo
LOTTIS
hehe (måste vara fulaste smeknamnet ever hahaha)


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, ah lotta fan va jag saknar dig!

2009-09-18 @ 14:51:07
Postat av: L

amen hanniZ! saknar dig med lilla bävertacka! vi måste prata snarast. har du inte skype?

2009-09-22 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0