Ogillar rubriker

TJAAAA,

blev inte riktigt som planerat idag. Alex och jag bestämde att vi skulle kika läget i Stockholm vid halv ett. En halvtimme senare satt vi på tåget. Tror aldrig att jag haft en bättre trip dit! Finns det något skönare här i livet än att göra något så oplanerat? Inga förväntningar, inga krav- bara köra. Då blir det alltid bra? Hatar att bestämma tre veckor innan, eller ens en, att man ska åka dit, gå upp snortidigt, vara död, må illa på tåget av trötthet och sedan gå och gå och gå och gå en hel dag. Förväntningarna är ju uppe hos gud själv eftersom man verkligen planerat. Man måste hitta massa. Typ glömmer bort vad man ens ville ha. Allt övergår till en tävling med ens egna inre. fyfan för planering. Det enda jag kan acceptera i planerarväg just nu är jobb och vår resa. Att vi ska åka alltså. Vad vi ska göra där ska bli spontant och mysigt!

Rutiner är skit. Endast till för trista människor, som har problem med sig själva. Haha. Förlåt mig. En dag blir väl jag också gammal och grå. Hope not.

Mycket fin dag med andra ord! Hittade dock ingen bra väska till vår bratpackning, eller vi orkade väl egentligen inte kolla. Fanns annat som lockade mer. Köpte en sammetskjol, en skjorta, ett par shorts och en paljettbh. Haha, ni som känner mig vet varför jag inte kan sluta skratta åt paljetthistorian. Varför? Samma misstag om och om igen. SÅN ÄR JAAAAAG. Klok, men blåst.

Gute nacht


Kommentarer
Postat av: panda

ta bara ett ord i texten och ha det som rubrik!!!!!!!!!!!!

2009-10-01 @ 21:33:07
Postat av: L

men jag vill inte okej? fyfan att det ska vara så svårt o fatta. jävla panda. trodde ni var utrotade för länge sen? haha sålde pandasaker (för wwf) när jag var liten, istället för jultidningar. för en god sak du vet! puss ändå panda

2009-10-01 @ 22:08:30
Postat av: panda

hahaha lol gillarej

2009-10-03 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0