Jag är så lycklig jag är så lyyyycklig

Hallå blöggen!

Igår var en ganska omtumlande dag. Hade uppkörning 15.30. Var nästan lugn innan. Blev godkänd på kontrollen. Kunde andas ut. Jag backade ut. Allt kändes bra. Tills min kaosuppkörning tog fart. Haha, garvar somfan åt allt nu. Jag tyckte verkligen allt var kaos. Men han satt där lugn som en filbunke? Kanske är det jag som överdriver ALLT, som vanligt, men haha, jag vet inte! Jag borde inte tänka på det heller, utan bara vara sjukt överlycklig över mitt KÖRKORT. För ja, jag blev godkänd. Jag fattar fortfarande inte. Jag grät inombords efter vissa misstag och det enda jag kunde tänka på var att jag skulle säga "det var i alla fall rättvist" till mama&papa, när han kuggat mig. Haha vad hände? Jag hör orden fortfarande "Din körning är godkänd". Jag: DRIVER DU? Haha störd som jag är börjar jag sedan räkna upp fel jag gjorde (efter att jag självklart försäkrat mig om att han INTE kunde ångra sitt beslut). HAHA jag måste verkligen slå liv i min väldigt ofriska hjärna, för det här går inte längre. Jag måste bli normal. Eller mindre störd bara, vad som helst!

Men först ska jag ut och åka lite bil! Hehehehe, puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: mustafa

MEN GRATTIS UNGE! Fan vad kullllll. Ska vi köra streetrace på söndag natt? Du och jag i irsta. Taco kväll i helgen btw. vilken dag passar dig bäst? Bis dann

2009-09-23 @ 11:36:41
URL: http://malinrs.blogspot.com
Postat av: Lorrrra

hahahaha JAAAAAAAA det vore asballt ju! om nån i irsta dör märker ingen det ändå ju :D åh äntlich, vad glad jag blir! jag slutar 17 både fredag&lördag, så båda funkar! men lördag är lite bättre, är ledig på söndag nämligen! bis später malls!

2009-09-23 @ 12:37:41
Postat av: Bellabus

STORT JÄKLA GRATTIS TILL DIG KOTTA!!!! Nu ska vi rulla tillsammans på vägarna. :D hoppas vi ses imorgon hos mallan så får vi fira lite

2009-09-24 @ 20:45:09
Postat av: L

TACK :) japp, ses snart då Beellso!

2009-09-25 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0