GOD MORGON?

Hyffsat god. Fortsätter vakna före 9. Mycket nöjd. Idag ska jag till la optika. Dock glömt vilken tid. Mycket smart. Lite mer kirr i Vässis citykärna. Lär ta aslååång tid eftersom det är så stort där. Så mycket att kolla på. Så mycket intressanta människor man bara vill apa efter stilen på. Så mysigt att bara strosa i den vackra omgivningen. Hälsa på en fågel hit, en fågel dit. Mysa. Åh, det är precis hur jag skulle beskriva en förmiddag i Västerås City. Längta!!!!!

Jag vill bara ha alla människor som någonsin betytt något för mig omkring mig. Skratta med alla. Prata gamla minnen. Strunta i omvärlden. Inte tänka på en morgondag. Hyra en ö i ett tropiskt klimat. Inte för klibbigt. Lagomt. Kom på en anledning till att gifta mig. Att få samla alla till festen! Det är en ju en mycket bra anledning. Har iofs inte kommit på någon annan anledning någonsin. Hehe. Har en smart-dag idag känner jag.

Idag ska jag för övrigt ta tag i det största problem jag haft i mitt liv de senaste 10 åren. Började bra. Inte. Kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0