FRI

HEJ!!!!

Lite brådis. Inte tid att slösa min tid på något minsta onödigt i dessa dar. Men, vad gör man inte för ALLA sina bloggläsare.


Sen sist har jag bland annat diggat Hoffmaestro på Oliwer (och på köpet fått fläskläpp + blånagel på alla tår, typ), gjort halkan och blivit sjukt illamående. Så kul var det inte? Kanske för att en viss var svindryg. Människor. Ganska ofta önskar jag att Alex var med mig jämt, så att vi tillsammans kunde diskutera om vissa människors beteende och skratta. Inte bara "höhö skämmig tjej". Utan ingående, kanske för att hennes farmor var med om en tragisk olycka som barn? Som bara vi kan. Jag gillar verkligen människor. Funderar på att byta inriktning på plugg längre fram. Tänka om. Kanske. Behöver inte bry mig än. Skönt. Ska ut och leva livet på andra sidan jordklotet först. Semester i över fyra månader. Långt hemifrån. Skönt igen. Längtar som om jag väntade barn.

Just ja, sen har jag skrivit på uppsägningspapprena också. Han trodde att jag skulle vara borta någon vecka. Vissa frågar mig om jag inte "känner mig orolig för när jag kommer hem och inte har jobb?". Ska jag vara ärlig? Aldrig haft skönare känsla. FRI. Snart. Inget måste att gå tillbaka till. Jag väljer själv. Vill jag tillbaka får jag komma tillbaka. Men då skulle jag kanske få mitt livschock, om jag väljer det alternativet alltså. Jag känner att tiden är knapp och det är verkligen dags för något nytt. Funderar lite på Norge och en jävligt ful fiskebåt. Helst med en soft vän. Typ Kim. Jag tror vi skulle ha roligt ändå. Vi passar asbra i fiskehattar i alla fall. Haha, snodde en mycket fin hatt från Oliwer. Varannan vecka nu då. Efter det kan jag åka ut på en ny resa kanske. Om jag vill. Är faktiskt lite sugen på att plugga också. Byta stad i Sverige, få en alldeles egen fin lägenhet. Lära känna sköna människor från alla möjliga ställen. Med fina dialekter. Leva studentliv. Festa. Bli nollad. Äta nudlar. Börja om.

Det var väl det. Haha, detta inlägg har jag skrivit på cirka en minut. Fingrarna flöder(?) och jag tänker inte kolla igenom det.

Puss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0