Tomatensuppe

Aaaa, känner mig som en ny människa efter lunchpasset på Frille. Var extra soft idag, hade med mig så många Freundins. Emma, Joanna, Sarah och Bricki! Soft soft känns det nu. Lovely att jag inte jobbar idag. När man jobbar såhär lite som jag gör nu, typ 3-4 dagar i veckan, det är det jobbigaste som finns. Man orkar aldrig jobba, man är ju ledig för mycket. Jobbar man mycket blir man nästan rastlös av en ledig dag. Well well, det är nog lika bra att jag inte jobbar så mycket, är redan bortrest i huvudet, så allt funkar inte riktigt som det ska..

Fick för mig att jag var sugen på tomatsoppa. Dock vet jag inte om jag någonsin ätit det och om jag har gjort det tror jag inte att jag gillade det. Men det kändes fräscht. Hittade ett fint recept med basilika haha. Störde mutti mitt i ett möte för att fråga vad man kunde ersätta grönsaksbuljong med? Aromat tyckte jag. Tyckte inte hon. Skulle testa kalvbuljong. Låter ju helfel. Återkommer med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0