SNIGEL

Någon som undgick att Rix FM:s "jagad" var i Västerås idag? Haha. Jag skrattar somfan åt mänskligheten! Inte på ett sarkastiskt, dåligt sätt- jag gillare, att det finns så många roliga människor.

Jag började jobba klockan nio och hörde nåt på radion innan jag åkte till jobbet att de var i Västerås. Drev med papa om att vi borde åka ut och leta. Trodde ingen gjorde det på riktigt? Eller, det finns ju dom som har all tid i världen som kan ägna sig åt sånt, men såååå många?! När jag öppnade spelet kommer en kvinna springandes med telefonen mot örat och panikfrågar mig "VART LIGGER ETT COOP FORUM??" och sen "FINNS DET BARA ETT???". När hon fått sina svar, vet inte ens om hon lyssnade, kutar hon ut igen direkt. Fick höra sen att jag missade den mesta panicen på morgonen. Då hade det sprungit runt massa folk i butiken och frågat allt och alla "ÄR DU JAGAD AV RIX FM?" haha våra chefer fick lite damp. En ledtråd hade tydligen varit "han putsar just nu fönster", därför hade en kille frågat vår chef "har du putsat fönster idag??". Hahaha.

Ja, sen hittades han ju på Forum i alla fall. Hade tydligen gått runt och handlat som vilken som helst de första 20 minuterna när man kan få 55 000 eller nåt? Haha, det är verkligen en grym idé. Reklamen de får, sick sick. Hörde att omkring 1000 pers befann sig på Forum, fastän den jagade redan var hittad. Haha, ser framför mig hur Forums tanter blir helt chockade och "förvirrade". Varje gång jag varit där den senaste tiden har det varit totalt dött, kväll/morgon/lunch- alltid. Typ sett tre andra kunder. Fattar inte hur de kan gå runt! Men det är en annan sak. Flera som jobbar hos oss kommer från Forum och har berättat stördaste historierna. Haha när jag var liten sprang jag ifrån papa där (han tröttnade på att springa efter mig, så kan väl inte en pappa göra?). Min bror som hängt vid skivorna frågar sen vart jag är. "Dom ropar väl ut henne i högtalarna snart". En sekund senare fick han rätt. Haha borde jag vara arg?

Dags att sluta peppra. Lära sig skriva kort var det. Det går bara inte för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0