Hajkött

Tja ba!

Jag har fått en astrist rutin. Går upp runt nio varje dag, utvilad. Gjort det ända sen i måndags. Imorn måste jag fixa en annan tid, variera mig lite. På tal om att variera sig kan jag veeeeeeerkligen inte bärga mig tills vi får flyga iväg. Bort från the hell- iväg till the paradise (mina förväntningar är lagomt skyhöga, jaaa). Där kommer den ena dagen aldrig vara den andra lik. Ena dagen surfar vi med hajar, andra dagen hoppar vi fallskärm och en tredje dag rider vi på kängurus genom savannen. Sedan avslutar vi ridturen med att grilla dem. Mmm, nygrillad känguru! Men hur kommer vi hem? Hoppas det finns taxi i savannen. Jag lovar er här och nu att jag ska testa på de mest störda maträtterna! Ska komma hem och ha ätit alla konstiga djur, specialiteter för de platser vi besökt osv. Kommer känna mig berikad. Rätt äcklad också, troligtvis. Undra om haj är gott?

SKA KILA TILL FRILLE NU, IDAG IGEN. VI HAR BLIVIT ETT RÄTT HURTIGT GANG OCH VI UTÖKAS! Idag är jag dock inte hundra taggad. Gillar inte detta pass så very much. Känns mycket längre än alla andra. Men men, kriga kriga.

/Krigarprinsessan L8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0