Du finns inte

Haha okej detta är så typiskt mig så jag vet inte vad.

Jag går verkligen och väntar ur på att 20 november ska komma någon jävla gång. Har väntat sen jag föddes. Tiden går lika sakta som kylan kom snabbt. Jag fryser. Jag ryser. MEN KOM DÅ!

I mitt allra mesta längtande jag, en torsdag kväll som denna satt jag och funderade på hur jag skulle stå ut. Då frågade en vän lite närmare frågor angående vår resa, såsom när våra flyg går, vart vi landar och flyger ifrån i Nya Z. osv. Jag kom på att jag typ inte alls hade koll. Jag ska vara den såkallade "kontaktpersonen". Vad vet jag? Vi har typ ringt Kilroy och bett dem boka åt oss. Haha, vi planerade mer i augusti än nu? Vi åker ju snart? Haha kors. Jag har inte tagit beslut angående försäkring, jag har inte köpt en jävla ryggsäck (sjukt trist köp, skjuter upp somfan), jag har inte kollat upp vad man bör göra på alla ställen vi kommer till osvosv. Visst, det mesta visar sig när man kommer dit. Men, varför sitta och rulla tummarna när man kan förbereda sig lite i alla fall? Stupid asssssssl8.

Jag gör det nästa vecka. Hehe. Idag har jag haft en mycket soft dag med en trip till E-tuna med Jompa. Allt som innefattar besök av andra platser än Väss och att göra något utanför rutinerna gillar jag! Iofs har jag typ inte en enda rutin? Jobbar, äter, sover, tränar- alltid oregelbundet. Men i alla fall. Jag vaknar på samma ställe varje morgon, nästan. TRIST.
 
Öppnar imorgon så ska dra en durr och sen sova lite. Det är en sak jag verkligen älskar. Att sova. Haha, finns det nåt bättre än att krypa ner i en skön säng, med sköna lakan (inga äckel-IKEA, ni vet den där hårda sorten. osovbar) och bara somna in. Haha. Jaja. Är nog lite väl trött nu.

PUSS


Kommentarer
Postat av: hanna

haha lotta du ar ju bara for underbar!

ett mastigt mail kommer snart!

Pusselinuss till dig

2009-10-16 @ 03:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0