Bitter?

Den blev inte så god. Kanske första skeden. Men ja, som sagt, jag gillar ju inte tomatsoppa. Då vet jag det. Igen.

Ikväll har jag varit på handboll med mors. Det var så länge sen att det blev lite fint. Samma låtar. Åh. Det är ju nåt visst med den där sporten och hallen. Dock blev jag lite ledsen, på min gamla goda tid var det alltid massa folk i hallen som jag minns det, vid a-lagets matcher? Det var en höjdpunkt, förutom ens egna träningar och matcher. Alla gick dit! Det hörde ju till. Chillade med laget. Lagkänsla. En av de bästa. 

Nu var det cirka 100 pers där. Alla satt med bistra miner och klagade på det trista spelet. Såg inte en enda ungdom, bortsett från de som torkade golvet! Vafan hände? Är det verkligen så att precis allt var bättre förr? Eller tänker man bara på dessa grejer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0