Aldrig meeeeer

Sitter och kollar på lediga jobb i Sverige och runt om i världen. Åh jag vill så mycket! Längtar efter att vara arbetslös och planlös, söka lite knäppa jobb, lära mig vad jag inte vill jobba med och utvecklas. Gå kurser och få känna sig smart. Funderar nu på telefonförsäljare i Bangkok eller hotellstäderska i Norge. Haha noet. Skulle hellre försörja mig som snattare än som städerska, efter några dagar som vikariestäderska på Alp Art. Känns så overkligt, var jag ens där?

Vill flytta! Börja om! Göra nåt nytt! Dör på att hänga hemma, jobba lite där, lite här, träna på Frille och börja om. Blir inte stimulerad av det. Lär mig något!

Om jag inte skulle åka nu i november skulle jag fan sökt detta: http://www.eventpersonal.se/. Haha. Eftersom jag inte har något bättre för mig får jag väl gå och läsa vidare på min bok, eller nåt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0