Hästen

Jag har länge tyckt att en tjej är jävligt dryg på Friskis. Efter ett pass sa Joanna "Har ni sett hon som överdriver allt hon gör??". Haha, jag visste direkt. Det var inte bara jag. Nu är det verkligen allvar. Jag kan inte koncentrera mig, speciellt inte idag då jag var själv på ett trist pass. Tänk er en människa som oavsett om det är uppvärmning, styrka, kondition eller nedvarvning ska överdriva nåt så oerhört. Hon har hög ful toffs som studsar också. Ser ut som en häst. Därför gav jag henne idag smeknamnet Hästen. Passar henne fint. Skärp dig hästen, man kan ta ut sig ändå, måste inte hästa sig sådär! Annars kan du dra till stallet och galoppera.


Kommentarer
Postat av: joäni§

Håller med till 100%, sååå dryg brud.

2009-11-02 @ 22:38:12
Postat av: joäni

Håller med till 100%, sååå dryg brud.

2009-11-02 @ 22:38:24
Postat av: Anonym

oj, det råkade komma två, råkade klicka lite föööör fort

2009-11-02 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0