emma slemma 19 runda

hallåe!

jag tror denna dag är rätt bra, fast inget speciellt händer. den känslan är soft, även fast inget speciellt står på schemat liksom! inte ofta den inträffar för lotta sandahl faktiskt! men jag hade tänkt att skärpa mig på den fronten, bli liiiite positivare, liiiite mindre negativ. jag tror fullt ut att det går om man vill, men det kan bli svårt. jag har dock mina medel som redan verkar funka. haha jag tänker på massa saker som kunde gjort mitt liv här i vässis mycket mycket sämre. då blir jag lite positiv faktiskt! haha alex tycker jag är cp nu, men det gör inget....

idag har jag kört friskis på hannis. det var nice! igår kollade vi på allting flyter (eller nåt?), svensk film av måns herngren. får kanske 6 av 10 då. det var mest nice att prata med henne efter  nio jävla månader. nu väntar jag på att anjaleinen ska komma in på skype så vi kan dra ett snack. behövs verkligen, alltför länge sen! kommer alltid ha ett speciellt band till den där människan, allt vi gick igenom i österreich... bara vi två som vet precis hur det var. vi var där längst, vi delade rum, vi delade allt. vi delade något som inte går att förklara helt, det måste upplevas. därför är det tur somfan att jag har dig min vän. fastän du befinner dig på andra sidan jordklotet, i israel, för stunden- kommer du till london kommer jag till dig!

grattis världens bästa emma ocklind! 19 feta. bra gjort. grym människa. ppuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0