Cause im a jamaican in new york

KÖTT KÖTT KÖTT!!!!

Löning(en mycket fin sådan) OCH ledig!!! Taggar mer än någonsin inför Peacan. Hade knappt kollat igenom artisterna innan, men nu jevlar blir det slutspurt med massa bra musik innan vi åker den 24e. Ååååh kanske bästa på hela sommaren?! Haha jag är en sån all in människa att jag nästan blir lite rädd för mig själv! Ingen Klara Ollson som alltid kan tagga till, men vafan, sån är jag! Och när jag är taggad då är det på riktigt. Hoppas det håller i sig haha! Den 24e glider vi dit och sen blir det dans dans dans till den 27e! MUMS.

Antis lånade nyss en bil av mormor&morfar att ha i sommar i götet. Kl fyra inatt fick mormor ett samtal från polisen. Deras bil var krockad, hittats vid ett behandlingshem. Stackars mormor fick nästan en hjärtattack. Brur var dock inte inblandad som tur var.. stulen&krockad alltså. Och morfar som var så orolig för sin gamla lilla bil, att den skulle "ut i storstaden och kunde bli snodd". Well, två dagar hann den få känna få storstadsliv. Dags att flytta till Jamaica.


Kommentarer
Postat av: A

JAG FÖLJER MED TILL JAMAICA!!!!! jag kan behöva komma i kontakt med mina egenodlade rötter igen haha! OCH kolla här, jag är ingen smygis längre! Både namn och bloggadress. Shit liksom.

2009-06-17 @ 10:59:03
URL: http://dylanmydarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0