toooooolate

heyou!
vad händer då?

idag har jag jobbat, som vanligt. börjar bli sliten nu faktiskt. men imorn SKA jag vara ledig. får jag inte det jobbar jag sjutton dagar i rad. pga av andra saker är jag extra sliten, så snälla- låt mig vara ledig. låt mig sova.

idag har jag spelat tennis med papa! ´det var askul faktiskt. haha kommer ihåg i maggan i somras, tennis varje dag. jag, klara, susi, alex, joanna och en liten finsk pojke som alltid var med. han, hans bröder och pappa såg precis likadana ut. asbleka. långt hår. fula hattar. något efterblivna. men det var roligt, för i början var han verkligen sämst, men sedan såg man hur utvecklingskurvan gick uppåt. så glad för han&hans familj skull.

ikväll bli det chilldill. skänker en tanke till studenterna som har utklädnadsfesten. kött ffyfan vad kul!! på fredag ska jag nog hem till amanda och sofia om jag hinner efter jobbet. nästan lite glad att jag missar vagnåkandet. jag är inte riktigt redo. blir liksom påmind att ett helt jävla år har gått. och vad har jag gjort? okej, jag har varit i alperna i ett halvår. pjuh, haha tur att jag åkte dit. stackars mina vänner om jag inte hade åkt. hade nog varit nåååågot dryg vid detta lag, möjligtvis död. idag vill jag vara i nya zeeeeland.

en till sak. 44% röstade. mer än hälften av svenska folket röstade inte. vem fan röstade inte? tönt. du borde skämmas. "jag är inte så insatt". insatt i vilket parti du ska välja? mycket svååårt. ta blankt då? när jag skulle rösta och stog och tog blanketter så kom en alkis (det var på bibblan) "ååh fan får man välja?". heheeeeeee







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0