jag svär

OKEJ,

jag har gjort världens godasteeeeeeee sallad. Den är helt himmelskt god, jag lovar. Mycket stolt över mig själv, för är det något jag kan göra är det sjukt goda sallader. Just idag består den av kalkon, parmaskinka, kräftstjärtar, minimozzarellabollar, färsk spenat, champinjoner, sallad osv. OCH till det dricker jag Kiviks dryck, hallon och rabarber med päron. Från årets skörd, såklart. Om jag nu vore Blondinbella skulle jag rekommendera den varmt. Men helt ärligt, den där drycken var mest fin för ögat. Men fan vad fräsch jag känner mig! Smaka på ordet. Årets skörd.

Okej, jag är en tönt. Dags att dra sig. Förresten, färsk basilika, cockailtomtater och olivolja uppepå, sa jag det? MMMMMMMMM. p r o v a.


Alex, sluta jobba så jag får något att göra!!!

Kommentarer
Postat av: A§

Lotta, på fredag lördag tjööör vi!! haha kommer ihåg närublev osams me ORRA. mobbade honom för hans kök... LOL/mandis

2009-06-08 @ 01:12:55
URL: http://porrapan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0