regngud, min vän, kom då

Vad hände med regnet? Ingen blev lyckligare än jag när det imorse var regndroppar som föll utanför mitt fönster! Men nu är det plötsligt sol igen, jävla jävla sol. Idag har jag inte tid med den. Helt klibbig. Så. Mysigt. Hoppas på lite fult väder på heltid i helgen. Min bränna är inte att leka med, kommer väl få cancer när jag är 35 eller dylikt om jag inte börjar lära mig hantera solstrålar snart.

Det var jättenära att jag och Klara skulle dragit en tripp till Götet i helgen, det hade verkligen varit soft. Sista helgen på min semester, som kunde blivit mer än bra. Vi föll verkligen på målsnöret. En liten ful nyckel, ibland gör man verkligen problem större än vad de är. Lite surt faktiskt.

Eftersom vi är bra på att improvisera kör vi marängsvisskalas hos moi tonight, alla som läser detta får komma. Jag vet ju att inga tråkiga typer läser min blogg. Hehe. Snart ska jag och Klirra åka och ínförskaffa allt som kan tänkas behövas och sen ska vi möta upp Alex på stan för att (äntligen) försöka boka/pratar med någon/få tips om vår resa. Den kommer bli av i oktober-november och jag kan kan bara be att jag fortfarande överlevt mig själv tills dess. Och för att klargöra handlar det inte om något "jag orkar inte med Västerås blabla", utan istället att jag inte klarar mig själv här, typ. Men jag satt på ams.se häromdagen och hittade fler jobb jag inte skulle ha tvekat över att söka om inte denna resa var i vägen. Faaaaast jag längtar sjuuuuuuuuukt mycket efter vår resa. Åh, vad roligt vi kommer ha, vad mycket vi kommer uppleva tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0