Sommer

Åh, det här dagen (framförallt kvällen) har varit så fin. Började med en smsväckning vid 10.15-snåret. Bra att inte sova längre. Drog en morgonprommis med music och kände mig på riktigt jag-har-semester-chill-humör. Kom hem och såg tre bomnedslag jag skjutit upp sedan i lördags. Tvätt (en masking med städerskans trasor.. hehe), disk (trycka på maskinen..och lite till) OCH packa upp min väska från peacan. Det sistnämnda var säskilt uppskjutet, var typ rädd att djur och grejer skulle hoppa ur. Eller ett barn, tänkte faktiskt tanken. Haha största anledningen till att jag packade upp, tänk så skulle jag orsakat ett barns död liksom.. bara för att jag inte orkar packa upp väskfan. Till saken: jag tog tag i alla jobbiga sysslor!!! Inte direkt, såklart. Men i mitt egna tempo. I like it that way.

Fyfan vad det känns bra. När mama&papa kommer hem ska det fanimej vara rent.. hehe tur att det storstädas på fredag.
Vid 2-tiden åkte jag till lillåudden med Alexandra och solade, fast det var mest molnigt och hon var jättearg. Min sallad var god i alla fall!

Nu ikväll åkte jag ner till kajen för att för första gången sen studenten (känns det som) träffa Sarah Högback. Hon som alltid alltid alltid skiner som om hon vunnit på lotto varje sekund. Joumana, Sarah Anke och Alex joinade också. Drog en good sallad och en islatte med mjukglass på det! Sarah bor precis där så vi gick sen till hennes nya lya, jevligt fin och.. allmänt perfekt. Fan. Jag vill också. jag vill så mycket!!! Nu ska jag kolla lite utbildningar. Nu ska jag börja ta tag i viktiga bitar lite mer, när jag fått inspiration.

Jag älskar semesteeeeeeeeer SOMMARLOV!



Vill dit nu. Vår villa på Haiti.

Kommentarer
Postat av: A

förlåt! jag ska sluta vara arg, det klär mig inte he he

2009-07-02 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0