jag är en DHB:are

Jag drömde att Susanna drack Cola Zero. I samband med det sa hon "ja, vi brukar alltid dricka det hemma till maten. Jag gillar..." -mättnadskänslan, sa vi båda i kör. Fyfan vad fult. Mättnadskänslan?! Haha.

Igår jobbade jag 6-16 och 18-20.15 Jag gör ju allt, allt för Coopan. Idag är jag lite mör, dels träningsvärk (jag har äntligen börjat träna, känns bra) dels för att jag igår lärde mig att frukten är jävligt tung. Ser upp till tysken som gör det varje dag. Sen kollade jag på Beck med mors, somnade dock sista tio så hon fick berätta slutet. A l l t i d. Precis som att man blir kissnödig när man kommer hem? Man slappnar av när slutet närmar sig? Eller ja, jag gör det.. hehe.

Annars snurrar tankebanorna kring flygresor, hotell, hostel, bungy jump, valsafaris osv. Det händer mycket i resväg just nu. Dels Tyskland och Göteborg i augusti. Måste bara boka wow-biljetter sen är dessa klara. Fyfan vad jag ser fram emot att äta Crowns frulle (som Kim skryter så om) i Götet och att bara få prata tyska, skratta åt min tyska (och tyskarna!!) och dra en öl vid Rehn i Deutschland. Inte för att jag gillar det så värst, men det hör ju till. Lärde mig nästan gilla det i Österreich, men det lär ju vara som bortblåst nu. Eller måste man underhålla en sån grej? Höstresan kommer bli klar idag, förhoppningsvis. Väntar på mejl från Kilroy. Hur mycket som helst som ska göras. Vi är redan trötta på varandra, haha nejdå, det är vi för sköna för. Men tråkigt att fixa allt med försäkring, boka boende där borta redan nu osv. Blir nog bra till slut i alla fall. Vi ska gå en 5-dagars surfkurs! Fatta coooolt!!! Från Byron Bay till Sydney finns det en som verkar mycket soft. Den sträckan skulle vi nog ändå bara sträck-bussat, så det passar suuuper.

Sen har jag och mamma precis bokat en resa i oktober. Men den har jag inte tid att fokusera på förrän efter augusti. Meningen var att den skulle klämmas in mellan Göteborg och Düsseldorf, trots att jag bara har två veckors semester. Hade blitt tight!

Se inte Harry Potters nya. Spänn munnen och slå dig själv med handflatorna mot kinderna istället. Skitsoft ljud!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0