då kör vi va

Jag vill andas vässans luft nuuuu. Spelar ingen roll vad ni säger, hur lite som än händer, jag vill träffa så många i den där staden NU, jag vill sova i min säng, jag vill slå in portkoden på hemdalsvägen och bränna upp det nya håriga tillskottet kallat matta som tillkommit på mitt rum, utan mitt godkännande. Jag vill ta körkort. Jag vill hinna göra massa. Jag har inte tid att befinna mig här längre.

Just idag vill jag allra helst bråka med Alex. Slå riktigt sjukt hårt. Aaa, det vore skönt. Och kolla på film i hennes säng. Och prata lite med satan.
Jag vill också prata med Klara. Hon är smart. Och rolig, utan att hon vet om det.
Sen jag vill dra ett trist skämt till sussi, numera utan stålkäft, och se hennes stora smile vidgas till öronen innan jag ens kommit till poängen. Saknar det där skrattet.
Och sist vill jag driva med massa tillsammans med Kim. Iplansätta min plan. Haha, can´t wait. 

Nu ska jag gå och kurera mitt ass som är förstört. Igen. Äckliga snowboard. Satsar på kälke resten av tiden här tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0