INDIA

Oooooh ma gosh, lång panna i tidningen-varning today. Visste fan inte att jag hade det, men då vet man det. En sak är roligt med Västerås, om man någonsin är med i tidnigen så har ALLA sett det. Kunder, alla man stöter på på stan osv. Tur att jag har en förkärlek för långa pannor!

Denna dag har verkligen inte varit min dag. Jobbade 5-16, drömpass, javisst. Det drygaste var 5-9. Plockade upp en jevla massa varor. Dum som jag är går jag till oljegången. Den som har mest glasförpackningar i hela butiken. Fast jag vet att jag är typ klantigast i universum och lite till. Jag tappar jämt nåt. Och idag var inget undantag, kanske mest för att chefen var i samma gång. Två kalvfondsflaskor, fyra senapsburkar och en jävla stank senare kände jag verkligen inte för att fortsätta i den där gången. (Förknippade verkligen lukten med mormor&morfar. Kom på sen att det nog var för att de gav kalvmat till sin katt?) MEN MAN GÖR JU ALLT, ALLT FÖR COOPAN. Snart är det november. Då är jag fri som en kvittrande fågel. Shit, jag ska verkligen kvittra, flaxa, flyga och bajsa från himlen. Ba fågla runt och inte tänka på morgondagen. På andra sidan jordklotet då.

Nu väntar jag på att få skypea med Anja. Tycker lite synd om flickebarnet. Hon beskriver sitt försäljningsjobb i London som värre än Österreich. Haha, kan verkligen inte tro på det... blir korsförhör snart. Saknar henne så. Mitt lilla cp till skånska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0